Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISBN:0-8039-7246-6
Autor(i):Messaris, Paul
Naslov:Visual persuasion : the role of images in advertising / Paul Messaris
Impresum:Thousand Oaks [etc.] : Sage Publications , 1997
Materijalni opis:XXII, 297 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 275-288: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija komunikacija * komunikacija * vizualna komunikacija * oglašavanje * reklamiranje * komercijalna umjetnost * vizualne forme * vizualno oglašavanje * vizualno uvjeravanje * persuazija * stavovi * uvjerenja
UDK:316.77:316.64
Signatura:SOC 316.77 MES v
Inventarni broj:8048
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:107

2
ISBN:0-415-22117-X
Autor:Messaris, Paul
Naslov:Visual culture
Matična publikacija:Culture in the communication age / edited by James Lull
Impresum:London and New York : Routledge, 2001
Ključne riječi:vizualna kultura * kultura * kulturalni studiji * komunikacija
UDK:008
Signatura008 CULC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:8314

3
ISSN:1330-7665
Autor:Messaris, Paul
Naslov:Pojmovna montaža
Matična publikacija:Hrvatski filmski ljetopis = The Croatian cinema chronicle / [Hrvoje Turković (glavni urednik)]. - God. 7 (2001), br. 25; str. 13-16
Impresum:Zagreb : Hrvatsko društvo filmskih kritičara : Hrvatski državni arhiv - Hrvatska kinoteka : Hrvatski filmski savez (izvršni nakladnik)
Napomena:11 bibl. jedinica
Sažetak:Theoreticans of visual communication widely belive that images, in their inner nature, do not possess the ability to make national statements and that the essence of images is to 'resent' events of states. Contrary to that, many filmmakers strive to create notional structures in visual form, and do so with the help of the editing process tha Paul Messaris calls with the purpose of making a comment. This type of editing is often associatied with Wizenstein's films and his writings on editing. It was often used in silent movies, while today it has found a new setting in propagandist films and mass media. On the example of a propagandist film used in Ronald Reagan's presidental run and several advertising videos, Messaris shows that grounds for linkage of images in notional editing is rarely visual. IN other words, image-subject is connected with the image-object mostly by notional, instead of visual similarity and contrast. The interpretation of national editing is predicated by the spectator's ability to discern the presence of notional relations between the objects and circumstances portrayed in a given sequence of images.
Ključne riječi:montaža * film * teorija filma
UDK:791.43.01
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:6899

Upit: PersonalName_swish=(Messaris Paul )

login